reklama

Napísala by som báseň, iba pre teba

No nebola by veselá...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Napísala by som báseň

iba pre teba

Ale už by to nebolo ono

Už by som to nebola ja

Bolo by z nej počuť priveľa clivých tónov

a snáď aj náznak výčitiek

voňala by po minulom lete

a dyme z cigarety

po pote a hanblivých starých obliečkach

vŕzgajúcej posteli

mámivej ženskej vôni

vyprchanej odvahe

a možno láske

Tajnej

na posmech zobratej

rozpitvanej

neriešenej

odsúvanej

zmysly ničiacej

logiku zahmlievajúcej

smutnej nenaplnenej láske

Nebola by to veselá báseň

Vpila by všetky márne túžby

vášne

sny

nádeje

slzy

kus zo mňa...

A nikdy by si na ňu nezabudol

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Nemal by si šancu

Lenka Gabrišová

Lenka Gabrišová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

24 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu