reklama

Tak začínam nový život...

Po každom, pre mňa v danom momente, revolučnom zistení, ukončenej životnej etape, či zaujímavom filme s ešte zaujímavejšou hlavnou hrdinkou, ktorá má presne tie povahové vlastnosti, ktorých opakmi obohacujem svoje okolie ja a ktorej závidím ešte aj vzor na ponožkách, zmením farbu vlasov, denný režim, polku šatníka, spôsob líčenia, usporiadanie nábytku a iné nepodstatnosti a začínam nový život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

 Neodolám podmanivejtúžbe urobiť hrubú čiaru za všetkými hriechmi minulosti, neopätovanou láskou,sklamaniami, posmeškami, vždy znova a znova zakladám vatruz prehnitých a termitmi napadnutých nádejí na našej záhrade,neubránim sa volaniu vábivého krajšieho zajtrajška.

  Premôže ma to skôr, ako sa mi vráti zdravýrozum. Je načase, aby sme sa zoznámili. Zbabelec! To som ja. Schovávam sa zailúziu nového, krajšieho, svetlejšieho ja. Čo na tom, že batoh starých chýb sinesiem na pleciach z jedného života do druhého, koho trápi, že sebe aniiným neviem odpustiť menšie prehrešky, ktoré sa mi za tie roky nakopili preddverami a žobrú o pozornosť.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Je to ako s týmpríslovím, že keď zafúka lepší vietor, obráti kabát, len s tým rozdielom,že ja si rovno kúpim nový. Kedysi som zrádzala aj starých priateľov, dnes užlen samu seba.

 Keby to nebolo taképoľutovaniahodné, tak sa dá na to aj zasmiať. Odstrihnuté vlasy z prvéhoročníka strednej školy mám ešte stále v škatuli od bomboniéry. Niekedy ichvytiahnem a iba tak prikladám k tmavým vlasom, ktoré mi ešte ostalina hlave po poslednom farbení. Je to také svojsky smiešne, no nie je mi trikrátdo smiechu...

 Raz sa toho všetkéhobudem musieť zbaviť, počnúc odpustením, cez nikdy nenosené náramky priateľstva,pokazené ružence, staré topánky, až po tie blonďavé vlasy. Ale ešte nie.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

 Keď ma zase raz uvidíterobiť poriadky, vysávať, leštiť a utierať prach, tak sa neľakajte. To malen znovu nechal rozum v štichu a začínam nový život.

Lenka Gabrišová

Lenka Gabrišová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu