reklama

"Nikdy nie je neskoro byť tým, kým máš byť." Neznámy autor

Zase prší a ja sedím pred balkónom, mám otvorené dvere a kedy-tedy mi kvapne na nos zablúdená kvapka. Z gramofónu spieva "mamin" Joe Dassin, v diaľke sa črtajú hory zahalené hustou hmlou a ja rozmýšľam, ako už mnohokrát predtým, o živote, sebe, smutných tónoch, a opäť sebe...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Raz som sa jednej kamarátke sťažovala, že  vôbec nie som taká, ako by som chcela byť. „Byť tak ako divoká temperamentná rieka,“ hovorila som, „ ako oheň, žena plná prekvapení, obľúbená, s ktorou nikdy nie je nuda a prská okolo seba emócie ako fľaša práve otvoreného šampanského.“ Vtedy mi kamarátka veľmi múdro, čo som si uvedomila až neskôr, odpovedala: „Nemôžeme byť všetci ako divoká rieka. Niektorí sú ako neočakávaný vodopád, ktorý sa vynorí z hĺbok pralesa, iní ako malý plachý a takmer zabudnutý potôčik. Niektorí sú skôr morom, s jeho ružovými východmi a západmi slnka, iní oceánom, hlbokým, plným tajomstiev a vrakov.“

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prečo nebyť tým, kým sme? Nehrať sa nikoho iného? Správať sa tak najmä k sebe úprimne a slobodne?

Hovorí sa, že človek chce práve to, čo nemôže mať. Rovné vlasy, keď má husté kučery, modré oči namiesto hnedých (či opačne), alebo by rád „okorenil“ svoju poslušnú povahu trochou neočakávaného ohňa. Najťažšie je asi spoznať samých seba a prijať sa takí, ako skutočne sme. S chybami aj prednosťami, úsmevmi aj slzami, peknými aj horšími spomienkami.

Ako povedal neznámy autor, nikdy nie je neskoro...

Lenka Gabrišová

Lenka Gabrišová

Bloger 
  • Počet článkov:  11
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu